Panda Security
Panda Fusion

SYSTEMS MANAGEMENT

De algehele oplossing voor het beheer van de beveiliging en IT-infrastructuur van uw bedrijf. Cloud-based Beveiliging, Management en Ondersteuning

http://resources.pandasecurity.com/newhome2015/enterprise/img/vector_head_systems.png

WAAROM U EEN SYSTEEM VOOR IT-BEHEER EN EEN ANTIVIRUSOPLOSSING NODIG HEBT

Gecentraliseerd cloud-based beheer

Alle operaties worden in de cloud uitgevoerd. Er is geen extra infrastructuur nodig voor het beheer van alle apparaten, smartphones en tablets van uw klanten.

Bescherming op verschillende platforms

Fusion beschermt niet alleen al uw apparaten op Windows, Linux, Mac OS X en Android, maar ook uw file servers en Exchange Servers, dankzij Collective Intelligence en speciale Anti-Exploit-technologie tegen onbekende bedreigingen.

Minimaliseert onderhoudskosten

Alle operaties worden in de cloud uitgevoerd. Er is geen extra infrastructuur nodig voor het beheer van alle apparaten, smartphones en tablets van uw klanten.

De beste ondersteuning voor uw gebruikers

Los de problemen van uw gebruikers proactief op zonder te storen, met behulp van toegang op afstand tot hun computers en apparaten, waar deze zich ook bevinden.


GEDETAILLEERDE INFO OVER FUSION SYSTEM MANAGEMENT


Maximale beveiliging 

  • Maximale detectie van malware en zero-day exploits.
  • Bescherming voor alle netwerkapparaten inclusief Exchange mailservers en Android-smartphones en -tablets.
  • Bewaakt externe apparaten om het aantal toegangspunten voor malware te minimaliseren.
  • Minimaliseert kwetsbaarheden door alle software in het bedrijf up-to-date te houden.
  • De antidiefstalfunctie voorkomt gegevensverlies van verloren of gestolen smartphones en tablets


Gecentraliseerd beheer en besturing

  • Voortdurend overzicht over de volledige inventaris aan hardware en software, inclusief computers en servers op Windows, Linux en Mac OS X, smartphones en tablets op Android of iOS en printers en computernetwerken.
  • Bewaak de status van beheerde apparaten proactief en voorkom incidenten met behulp van automatische updates
  • Automatiseer de meest voorkomende IT-taken, zodat er tijd vrijkomt voor andere projecten en taken die meer waarde opleveren.
  • Dwing het beleid af dat u hebt vastgesteld en optimaliseer het energieverbruik van uw apparaten
  • Bewaak en blokkeer surfgedrag van gebruikers per categorie.


Proactieve technische ondersteuning

  • Bewaak alle apparaten op afstand en bied technische ondersteuning, zelfs als apparaten zijn uitgeschakeld of niet op kantoor zijn.
  • Gebruik diagnoses en troubleshooting op de achtergrond om de productiviteit van gebruikers te verhogen.
  • Organiseer, classificeer en stel prioriteiten voor het oplossen van incidenten door het delen van documentatie en technische procedures voor snellere oplossingen.


Real-time inventarisatie van apparaten

  • Bewaak en beheer het gebruik van processor- en geheugencapaciteit, schrijfruimte, diensten, software etc. op apparaten die zijn aangesloten op uw zakelijke netwerk.
  • Prestatiegrafieken.
  • Change logs voor software en hardware.
  • Licentiebeheer.

TECH SPECS

For workstations / file servers

- Operating systems (workstations): Windows 2000 Professional, Windows XP SP0 & SP1 (32 and 64-bits) XP SP2 and later, Vista, Windows 7, Windows 8.1 (32 and 64 bits) and Windows 10 (32 and 64 bits).

- Operating systems (servers): Windows 2000 Server, Windows Home Server, Windows 2003 (32, 64 bits and R2) SP1 and greater, Windows 2008 32 and 64 bits, windows 2008 R2 (64 bits), Windows Small Business Server 2011, Windows Server 2012 (64 bit and R2).

(*) Windows Installer 3.1 and .Net Framework 2.0 required.

For MAC workstations / file servers

- Mac OS X 10.6 Snow leopard
- Mac OS X 10.7 Lion
- Mac OS X 10.8 Mountain Lion
- Mac OS X 10.9 Mavericks
- Mac OS X 10.10 Yosemite
- Mac OS X 10.11 El Capitan

For Linux workstations / file servers

- Fedora 19, 20, 21, 22, 23
- Debian 7, 8
- CentOS 6, 7
- Ubuntu 12, 13, 14, 15, 16

For smartphones and tablets

- iOS 7 and later
- Android 2.3.3 and later

For WMware ESXi

- Versions 4.1, 5.0, 5.5 y 6.0.

Compatible browsers

- Internet Explorer 8 and later
- Chrome
- Firefox
- Opera
- Safari